Numer sprawy:   07/W6/15/2019- ZP                                                                                                                       

OPN

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

nr ogłoszenia:  573133-N-2019, data zamieszczenia / opublikowania: 2019-07-12 r

 

 

 

x

Roboty budowlane

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

Dostawy

PROWADZONYM W TRYBIE

 

 

Usługi

PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska

Adres:

Al. Politechniki nr 6

90- 924 Łódź

Osoba upoważniona do kontaktów:

Oliwia Łuczak

Tel.:  042 - 631 - 29 -30

Fax.: 042 - 631 - 35 - 02

E-mail: oliwia.luczak@p.lodz.pl

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej:  www.zp.p.lodz.pl

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia:

„Remont pomieszczeń i schodów na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska”

1.                Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń dydaktycznych i schodów bocznych w budynku Instytutu Architektury w podziale na 5 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę oferty na dowolnie wybraną część(ci)/wszystkie części zamówienia.

Część 1Remont pomieszczeń I i IV piętro

Instytut – przedsionek sal 103a i 103b;

Instytut – sala 409/410

Część 2 – Remont pomieszczeń V piętro

Instytut – sala 502

Instytut – sala 503

Instytut – sala 504

Część 3 – Remont pomieszczeń VII piętro

Instytut – sala 701

Instytut – sala 702

Instytut – sala 703

Instytut- sala 706

Instytut- sala 707

Część 4 – Remont pomieszczeń VIII piętro

Instytut – sala 802

Część 5 - Schody przed budynkiem Instytutu Architektury Politechniki Łódzkiej

Instytut – schody przed budynkiem –balustrada

Instytut – schody przed budynkiem - front

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych:

Czy dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych           tak

x

nie

 

 

 

Czy dopuszcza się możliwość składania ofert wariantowych        tak

 

nie

x

 

 

Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy wykonać w terminie:  Dla Części 1, 2, 3, 4: do dnia 20 września 2019roku,

                  Dla Części 5: do dnia 25 października 2019 roku

Wspólny słownik zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45000000-7

ÿÿÿÿ-ÿ  ÿÿÿÿ-ÿ

Dodatkowe przedmioty

45111100- 9

45442190-5

45111220-6

45453000-7

45450000-6

45453100-8

45430000-0

45442100-8

45432130-4

45421131-1

45310000-3

45330000-9

45223500-1

ÿÿÿÿ-ÿ  ÿÿÿÿ-ÿ

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Czy zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową        tak

 

nie

x

 

 

 

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Czy zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów            tak

 

nie

x

 

 

 

 

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM FINANSOWYM i TECHNICZNYM

Wadium:

Wymagana jest wpłata wadium w wysokości .....

Część 1: 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 gr)

Część 2: 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych  00/100 gr)

Część 3: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100gr)

Część 4: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100 gr)

Część 5: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące  złotych 00/100 gr)

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tj.: opłaconą polisę na kwotę:

 

Dla Części 1 : 100 000,00 PLN;

Dla Części 2 : 100 000,00 PLN;

Dla Części 3:  200 000,00PLN;

Dla Części 4:  100 000,00PLN;

Dla Części 5:  400 000,00PLN;

 

Uwaga:

1)            Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać, że dysponuje polisą ubezpieczeniową na kwotę stanowiącą sumę kwot wymaganych dla wszystkich części zamówienia, na które składa ofertę.

 

2)            Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany.

 

c.             zdolności technicznej lub zawodowej:

 

              Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  – w tym okresie, wykonał w sposób należyty:

 

Dla Części 1: minimum dwie (2) roboty budowlane o wartości co najmniej  60 000,00 PLN brutto każda;

Dla Części 2: minimum dwie (2) roboty budowlane o wartości co najmniej  70 000,00 PLN brutto każda;

Dla Części 3: minimum dwie (2) roboty budowlane o wartości co najmniej  150 000,00 PLN brutto każda;

Dla Części 4: minimum dwie (2) roboty budowlane o wartości co najmniej  30 000,00 PLN brutto każda;

Dla Części 5: minimum dwie (2) roboty budowlane o wartości co najmniej  200 000,00 PLN brutto każda,

wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane należycie oraz, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

 Uwaga: Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać się doświadczeniem wymaganym dla każdej z tych części zamówienia, na które składa ofertę.

 

 

 

 

zdolności technicznej lub zawodowej:

 

              Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą realizowały zamówienie, – co najmniej: 1 osobą, do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie obejmującym niniejsze zamówienie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

 

IV. PROCEDURA

Kryteria oceny ofert

Kryterium:

Znaczenie:

1.    Cena

2.    Termin realizacji zamówienia

 

60 %

40 %

 

Czy wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                 tak

 

nie

x

 

 

Miejsce i termin składania ofert:

Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, 90-924 Łódź, Al. Politechniki 6, Oferty przyjmujemy: bezpośrednio w biurze, pok. 110, piętro 1, czas urzędowania biura: w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30, lub przesłane drogą pocztową

Termin składania ofert: do dnia 09.08.2019r. do godziny godz. 11:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego (za potwierdzeniem odbioru), a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

Termin związania ofertą:

30 dni

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, 90-924 Łódź, Al. Politechniki 6, Pok. 110, piętro1, w dniu 09.08.2019r. o godzinie 11:30

 

5. SIWZ - ROBOTY BUDOWLANE.docx

5. SIWZ - ROBOTY BUDOWLANE.pdf

OPN 07W6152019ZP.doc

zal 1.3 STWiORB_Remont_schodow.pdf

Zal nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy.docx

zal nr 1.1 STWiORB_Remont_pomieszczen.pdf

zal nr 1.4 do SIWZ Przedmia schody.pdf

zal nr 10 do SIWZ wykaz osob.docx

zal nr 2 do SIWZ Oswiadczenie wstepne - brak podst wykluczenia.docx

zal nr 3 do SIWZ Oswiadczenie wstepne - speln war udz w post.docx

zal nr 4 do SIWZ Grupa kapitalowa.docx

zal nr 5 do SIWZ wzor umowy.docx

zal nr 6 do SIWZ protokol odbioru.docx

zal nr 7 do SIWZ wykaz wykonywanych robot.docx

zal nr 8 do SIWZ protokol prowadzonych robot.docx

zal nr 9 do SIWZ ochrona p poz.docx

Zal. nr 1.2 do SIWZ PRD_IA_calosc_3.6.19.pdf