Numer sprawy: 07/W6/15/2019- ZP
|
OPN |
||||||||||||||||||||
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 573133-N-2019, data zamieszczenia / opublikowania: 2019-07-12 r |
|||||||||||||||||||||
x |
Roboty
budowlane |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU |
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
Dostawy |
PROWADZONYM W TRYBIE |
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
Usługi |
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO |
|||||||||||||||||||
I. ZAMAWIAJĄCY |
|||||||||||||||||||||
Politechnika Łódzka, Wydział
Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska |
|||||||||||||||||||||
Adres: Al. Politechniki nr 6 90- 924 Łódź Osoba
upoważniona do kontaktów: Oliwia Łuczak |
Tel.: 042 - 631 - 29 -30 Fax.: 042 - 631 - 35 - 02 E-mail: oliwia.luczak@p.lodz.pl |
||||||||||||||||||||
Specyfikacja istotnych
warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.zp.p.lodz.pl |
|||||||||||||||||||||
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
|||||||||||||||||||||
Określenie
przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: „Remont pomieszczeń i schodów na Wydziale
Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska” 1.
Przedmiotem
zamówienia jest remont pomieszczeń
dydaktycznych i schodów bocznych w budynku Instytutu Architektury w podziale na 5 części. Zamawiający dopuszcza
możliwość składania przez Wykonawcę oferty na dowolnie wybraną część(ci)/wszystkie części zamówienia. Część 1 – Remont pomieszczeń I i IV piętro Instytut – przedsionek sal 103a i 103b; Instytut – sala 409/410 Część 2 – Remont pomieszczeń V piętro Instytut – sala 502 Instytut – sala 503 Instytut – sala 504 Część 3 – Remont pomieszczeń VII piętro Instytut – sala 701 Instytut – sala 702 Instytut – sala 703 Instytut- sala 706 Instytut- sala 707 Część 4 – Remont pomieszczeń VIII piętro Instytut – sala 802 Część 5 - Schody przed budynkiem
Instytutu Architektury Politechniki Łódzkiej Instytut –
schody przed budynkiem –balustrada Instytut – schody przed budynkiem - front |
|||||||||||||||||||||
Informacja
o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych: |
|||||||||||||||||||||
Czy dopuszcza się możliwość
składania ofert częściowych tak |
x |
nie |
|
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Czy dopuszcza się możliwość
składania ofert wariantowych tak |
|
nie |
x |
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Termin
wykonania zamówienia: Zamówienie należy wykonać w
terminie: Dla
Części 1, 2, 3, 4: do dnia 20 września 2019roku, Dla Części
5: do dnia 25 października 2019 roku |
|||||||||||||||||||||
Wspólny
słownik zamówień (CPV) |
|||||||||||||||||||||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający
(jeżeli dotyczy) |
|||||||||||||||||||
Główny
przedmiot |
45000000-7 |
ÿÿÿÿ-ÿ ÿÿÿÿ-ÿ |
|||||||||||||||||||
Dodatkowe
przedmioty |
45111100-
9 45442190-5
45111220-6
45453000-7
45450000-6
45453100-8
45430000-0
45442100-8
45432130-4
45421131-1
45310000-3 45330000-9 45223500-1
|
ÿÿÿÿ-ÿ ÿÿÿÿ-ÿ |
|||||||||||||||||||
Informacja
o zamiarze zawarcia umowy ramowej: |
|||||||||||||||||||||
Czy zamawiający zamierza
zawrzeć umowę ramową
tak |
|
nie |
x |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Informacja
o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów |
|||||||||||||||||||||
Czy zamawiający zamierza
ustanowić dynamiczny system zakupów tak |
|
nie |
x |
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
III. INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM FINANSOWYM i TECHNICZNYM |
|||||||||||||||||||||
Wadium: Wymagana jest wpłata wadium
w wysokości ..... Część 1: 1000,00 PLN
(słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 gr) Część 2: 1500,00 PLN
(słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 gr) Część 3: 3000,00 PLN
(słownie: trzy tysiące złotych 00/100gr) Część 4: 600,00 PLN
(słownie: sześćset złotych 00/100 gr) Część 5: 4000,00 PLN
(słownie: cztery tysiące
złotych 00/100 gr) |
|||||||||||||||||||||
Warunki
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Wykonawca załączy dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tj.: opłaconą polisę na kwotę: Dla Części 1 : 100 000,00 PLN; Dla Części 2 : 100 000,00 PLN; Dla Części 3: 200 000,00PLN; Dla Części 4: 100 000,00PLN; Dla Części 5: 400 000,00PLN; Uwaga: 1) Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część
zamówienia musi wykazać, że dysponuje polisą ubezpieczeniową na kwotę
stanowiącą sumę kwot wymaganych dla wszystkich części zamówienia, na które
składa ofertę. 2) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego,
powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN,
Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank
Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego
kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty
publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany. c. zdolności technicznej lub
zawodowej: • Zamawiający
uzna, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do
wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy
– w tym okresie, wykonał w sposób należyty: Dla Części 1: minimum dwie (2) roboty budowlane o
wartości co najmniej
60 000,00 PLN brutto każda; Dla Części 2: minimum dwie (2) roboty budowlane o
wartości co najmniej
70 000,00 PLN brutto każda; Dla Części 3: minimum dwie (2) roboty budowlane o
wartości co najmniej
150 000,00 PLN brutto każda; Dla Części 4: minimum dwie (2) roboty budowlane o
wartości co najmniej
30 000,00 PLN brutto każda; Dla Części 5: minimum dwie (2) roboty budowlane o
wartości co najmniej
200 000,00 PLN brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te
zostały wykonane i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane należycie
oraz, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone. Uwaga: Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną
część zamówienia musi wykazać się doświadczeniem wymaganym dla każdej z tych
części zamówienia, na które składa ofertę. zdolności technicznej lub zawodowej: • Zamawiający
uzna, że Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do
wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował następującymi osobami, które będą realizowały zamówienie, – co
najmniej: 1 osobą, do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą
uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej w zakresie obejmującym niniejsze zamówienie z
aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego |
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
IV. PROCEDURA |
|||||||||||||||||||||
Kryteria
oceny ofert |
|||||||||||||||||||||
Kryterium: |
Znaczenie: |
||||||||||||||||||||
1.
Cena 2.
Termin
realizacji zamówienia |
60 % 40 % |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Czy wykorzystana będzie
aukcja elektroniczna tak |
|
nie |
x |
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Miejsce
i termin składania ofert: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii
Środowiska, 90-924 Łódź, Al. Politechniki 6, Oferty przyjmujemy: bezpośrednio w biurze, pok. 110, piętro 1,
czas urzędowania biura: w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach
od 7:30 do 15:30, lub przesłane drogą pocztową Termin składania ofert: do dnia 09.08.2019r. do
godziny godz. 11:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego
terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego (za potwierdzeniem
odbioru), a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. |
|||||||||||||||||||||
Termin
związania ofertą: 30 dni |
|||||||||||||||||||||
Miejsce
i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, 90-924 Łódź, Al. Politechniki 6, Pok. 110, piętro1, w dniu 09.08.2019r.
o godzinie 11:30 |
|||||||||||||||||||||
5. SIWZ - ROBOTY BUDOWLANE.docx
5. SIWZ - ROBOTY BUDOWLANE.pdf
zal 1.3 STWiORB_Remont_schodow.pdf
Zal nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy.docx
zal nr 1.1 STWiORB_Remont_pomieszczen.pdf
zal nr 1.4 do SIWZ Przedmia schody.pdf
zal nr 10 do SIWZ wykaz osob.docx
zal nr 2 do SIWZ Oswiadczenie wstepne - brak podst wykluczenia.docx
zal nr 3 do SIWZ Oswiadczenie wstepne - speln war udz w post.docx
zal nr 4 do SIWZ Grupa kapitalowa.docx
zal nr 5 do SIWZ wzor umowy.docx
zal nr 6 do SIWZ protokol odbioru.docx
zal nr 7 do SIWZ wykaz wykonywanych robot.docx
zal nr 8 do SIWZ protokol prowadzonych robot.docx